Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

Sugar pedals


Πριν λίγες μέρες έγραψα για κάποια κιθαριστικά εφέ, συνεχίζοντας θα ήθελα να αναφερθώ σε μερικά ακόμα που κάνουν την βρώμικη δουλειά. Κάποια στιγμή βέβαια πρέπει να ανεβάσω και όλο το backline του εργοστασίου..(θα γίνει κι αυτό σύντομα).
Παίρνω αφορμή από το live των A Place to Bury Strangers στη χώρα μας και μιλάω για τούτο εδώ το εφέ μιας και τον τραγουδιάρη τους, εμείς οι άρρωστοι πεταλο-κιθαρωδοί των γνωρίζουμε από τα φοβερά και τρομερά Death By Audio guitar effects.


Όλα είναι ένα κι ένα, αυτό που μου έχει κολλήσει τελευταία (κατά καιρούς έχω κολλήσει με όλα..) είναι το Soundwave Breakdown, ένα fuzz για γερά νεύρα! Death by Audio

Ακόμα θυμάμαι το live των Radiohead στην Θεσ/νικη, όχι γιατί είχα πάθει τεράστια ζημιά με την συναυλιακή τους επίδοση (αν και παραμένουν αγαπημένοι μέχρι σήμερα), αλλά κυρίως  γιατί με θυμάμαι ακόμα κρεμασμένο στη δεξιά σκαλωσιά του stage να ‘κλέβω’ με τα μάτια μάρκες από πετάλια, ενισχυτές, κιθάρες, συνδεσμολογίες, κλπ. πιάνοντας κουβέντα με τους roadies σε άπταιστα ηλεκτρονικά αγγλικά! (καταλαβαίνεις τι έγινε..)
Από αυτήν την εμπειρία η εταιρία που μου είχε κάνει μεγάλη εντύπωση ήταν η love tone. Δεν αγόρασα ποτέ κάποιο προϊόν της, ίσα ίσα που ένα διαστήματα τα ξέχασα, αλλά όταν το σκέφτομαι είναι κι αυτή από της εταιρίες που κολλάς με οοοοολα τα pedalslove tone


Τέλος θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας το καλά κρυμμένο μου μυστικό, ότι υπάρχει μία (ναι μόνο μια..) πεταλιέρα (αν μπορείς να το πεις έτσι..)  που μου έχει πάρει το μυαλό μιας και είναι superb για στουντιακές καταστάσεις αλλά και για practice-πρόβες. Μιλάω για την Μ-13 της Line 6: Line 6




2 σχόλια: